Nowoczesne biuro coworkingowe podnosi prestiż Twojej firmy

0
61

Coworking, czyli współdzielenie przestrzeni do pracy pozwoli Ci zaoszczędzić i nawiązać nowe kontakty biznesowe. To jednak nie wszystko. Ta nowoczesna usługa podniesie również prestiż i renomę Twojej firmy. Jak to możliwe?

Coworking opiera się na współdzieleniu przestrzeni do pracy przez specjalistów różnych branż. Bardzo popularny zwłaszcza wśród freelancerów i start-upów, zdobywa coraz więcej zwolenników wśród firm z sektora MSP.

Najważniejsze zalety coworkingu

Według freelancerów i przedsiębiorców pracujących w przestrzeniach coworkingowych najważniejsze zalety takiej usługi to:

  • możliwość pracy zdalnej bez konieczności wykonywania obowiązków z domu. Choć praca z domu wydaje się spełnieniem marzeń, na dłuższą metę może być bardzo nużąca. Samotność, rutyna, brak interakcji z innymi ludźmi nie będzie doskwierał tylko prawdziwym introwertykom. Dzięki coworkingowi będziesz pracował zdalnie, zyskując wszystkie zalety pracy z biura;
  • możliwość korzystania ze sprzętu biurowego. Nie wszyscy freelancerzy pracujący zdalnie dysponują nowoczesnym sprzętem biurowym — faksem, drukarką, skanerem czy niszczarką. Konieczność szybkiego zeskanowania umowy, wydrukowania dokumentu czy wysłania faktu często bywa więc frustrującą niedogodnością. Korzystając z coworku zapomnisz o takich niewygodach;
  • oszczędności. Jeśli od czasu do czasu musisz spotkać się z klientem lub zorganizować przestrzeń, w której zespół będzie pracował wspólnie, nie musisz wynajmować całego biura. Wiele firm wynajmujących takie przestrzenie oferuje dostęp do prywatnych kilkuosobowych biur zamykanych na klucz i sal konferencyjnych;
  • kreatywna atmosfera sprzyjająca rozwojowi. Jedną z kluczowych zasad coworku są szerokie możliwości rozwoju firmy. Zwłaszcza dla tych początkujących to wyjątkowa szansa.

Świetne warunki do rozwoju biznesu

Wbrew obiegowej opinii coworking nie jest jedynie miejscem do pracy. Coraz cześciej w takich przestrzeniach odbywają się warsztaty, kreatywne szkolenia czy spotkania networkingowe. Mądrze wykorzystany coworking stanie się więc świetnym sposobem na zdobycie nowych kontaktów biznesowych i podniesienie prestiżu firmy.

Jak zwiększyć prestiż firmy dzięki przestrzeni coworkingowej?

  • Adres wizytówką firmy. Niektóre firmy wynajmujące biura coworkingowe oprócz standardowych usług oferują także adres do rejestracji firmy. Ten w prestiżowej lokalizacji, w biurowcu klasy A już na wstępie doda Twojej firmie prestiżu. Umieszczony na stronie internetowej, wizytówkach i firmowych materiałach z pewnością wzbudzi podziw potencjalnych kontrahentów.
  • Ważne pierwsze wrażenie. Piękny budynek, świetna lokalizacja — współczesne przestrzenie coworkingowe wyróżniają się nowoczesnym, biznesowym designem. Widząc takie walory, nie można pomyśleć inaczej — ta firma radzi sobie naprawdę świetnie. A to znaczy, że swoje usługi wykonuje na najwyższym poziomie. Dzięki coworkowi pozyskasz nowych klientów. Nie tylko tych, których spotkasz w tej jakże kreatywnej przestrzeni.
  • Prestiżowe miejsce spotkań. Niektóre przestrzenie coworingowe umożliwiają wynajęcie nie tylko biurek do pracy, ale również prywatnych, kilkuosobowych zamykanych na klucz biur. Klient, którego zaprosisz na spotkanie, z pewnością doceni nie tylko wspaniałe opakowanie, ale również zjawiskowe wnętrze — szklane ściany o podwyższonej izolacji akustycznej, nowoczesne meble czy zielone ściany poprawiające jakość powietrza i samopoczucie w biurze.

Choć w Polsce coworking jest znany dopiero od kilku lat, jego rozwój jest naprawdę dynamiczny. Nic dziwnego. Współczesne przestrzenie do pracy to nie tylko „zwykłe biura” z obsługą recepcyjną i ekspresem do kawy. Dzisiejsze coworki zapewniają niezwykłą, pełną kreatywności atmosferę, inspirujących ludzi wokół i możliwość wzniesienia biznesu na wyższy poziom.

Gold Place oferuje coworking na wynajem w centrum Warszawy