Chcesz schudnąć lub zmienić swoją sylwetkę? Zobacz jak pomoże Ci trener personalny.

0
69

Postanowienia noworoczne są często słowami rzucanymi na wiatr. Być może chcemy schudnąć lub zbudować masę mięśniową, może nawet poszliśmy kilka razy na siłownię. Jednak zniechęceni brakiem efektów i wizją robienia dosłownie wszystkiego innego, bardzo szybko porzucamy te plany. Co zrobić, żeby w nich wytrwać, gdzie popełniamy błąd. Być może potrzebujemy dodatkowej motywacji i zachęty, a przede wszystkim odpowiedniego podejścia.

Wydaje mi się, że pierwszym podjętym przez Ciebie działaniem na drodze do formy powinno być wyrzucenie z głowy mitu postanowień noworocznych. Zarówno odchudzanie, jak i budowa masy mięśniowej wymagają aktywności i mobilizacji przez cały rok – równie dobrze możesz więc zacząć już teraz, nie zwracając uwagi na datę. Zanim jednak pobiegniesz kupić karnet na siłowni musisz poznać powody, dla których prawdopodobnie Twój trening był lub jest nieefektywny.

Dlaczego ćwiczenia nie dają efektu?

Noworoczny trend na odchudzanie i chodzenie na siłownie zawsze przegrywa w starciu z rzeczywistością. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że gdy zabierasz się za ćwiczenia, działasz całkowicie po omacku. Przy dobrych wiatrach kilka razy ktoś Ci kiedyś pokazał jak poprawnie wyciskać na ławeczce lub robić przysiad. Jest to jednak zdecydowanie za mało, aby uzyskać jakiekolwiek wymierne efekty. Oto główne przyczyny, dla których noworoczne próby zbudowania formy kończą się fiaskiem:

    • Znikoma wiedza na temat treningów,

    • Brak określonego celu ćwiczeń,

    • Brak planu treningowego,

    • Zbyt duże oczekiwania,

    • Błędna technika

    • Ograniczanie się do dosłownie kilku podstawowych ćwiczeń.

Jak widzisz, możliwych niedociągnięć jest całkiem sporo, lecz wszystkie obracają się wokół jednego – działasz po omacku. Nie zawsze występują oczywiście wszystkie z nich jednocześnie. Najczęściej jednak to dwie lub trzy z wyżej wymienionych kwestii sprawiają, że nie widzisz efektów swojej pracy – a w konsekwencji brak Ci motywacji i rezygnujesz. W wyeliminowaniu tych błędów skutecznie może Ci pomóc trener personalny.

Kim jest trener personalny?

Trener personalny jest osobą, która posiada obszerną wiedzę na temat treningu na siłowni oraz lata doświadczenia w jego prowadzeniu. Pierwszym pytaniem, które zada Ci trener osobisty będzie dotyczyło celu, jaki sobie stawiasz: czy jest to odchudzanie, budowa masy mięśniowej, a może uzyskanie atletycznej sylwetki? Odpowiedź, której udzielisz warunkuje to, jak będzie wyglądał Twój plan treningowy. W dalszej kolejności będzie chciał poznać Ciebie i Twoją historię, ale o tym przekonasz się już na spotkaniu

Hej, nazywam się Amadeusz Majcher – chcesz schudnąć lub popracować nad swoją sylwetką? Zajrzyj na moją stronę https://amadeuszmajcher.pl/. Gdy otworzą siłownie w Warszawie zapraszam do siłowni Cityfit oraz Zdrofit na warszawskim Mokotowie.

Treningi personalne różnią się od siebie w zależności od wyznaczonego celu. Na początku jednak, praktycznie zawsze ich motywem przewodnim jest praca nad poprawną techniką. To właśnie technika jest czynnikiem, który przekłada się na skuteczność ćwiczeń. Dokładnie z tego powodu każdy trener personalny w pierwszej kolejności skupia się właśnie na niej.

Trener osobisty towarzyszy Ci na każdym etapie Twojej przygody z aktywnością fizyczną. Można go porównać do dorosłego, który uczy jeździć dziecko na rowerze. Na początku montuje on kółka boczne, aby wypracować z Tobą odpowiednią technikę. Później, kiedy już Ci się to uda – odpina kółka i obserwuje, jak sobie radzisz.

Później zaczyna podsuwać Ci inne, bardziej skomplikowane i zaawansowane ćwiczenia. W miarę jak Twoja koordynacja, wytrzymałość, masa mięśniowa i kondycja zwiększają się – trener personalny podsuwa Ci bardziej wymagające plany, aby zadbać o ciągłą progresję treningową.

Zamknięte siłownie, czy trening w domu lub online ma sens?

W dobie pandemii wiele osób zaniechało treningów – a w efekcie utraciło wypracowaną przez długi czas formę. Nie każdy przecież ma możliwość wykonania pełnego treningu w domu. Jednak czy faktycznie tak jest? Większość osób posiada podstawowe akcesoria, które pozwalają na podstawowe ćwiczenia w domu. Zresztą – nawet jeśli tak nie jest, można je zamówić przez internet.

Trening personalny online jest alternatywą dla treningu personalnego na siłowni. Wykonujesz ćwiczenia pod okiem trenera personalnego – z tą różnicą, że patrzy on na Ciebie przez ekran komputera. Zasadniczo nie różni się to aż tak bardzo od treningu na siłowni. Doświadczony trener osobisty nie będzie miał problemów z pokazaniem czy wytłumaczeniem Ci poszczególnych ćwiczeń.

Interesującą propozycją jest również trening w plenerze – który pozwala Ci zaczerpnąć świeżego powietrza i spędzić aktywnie czas. Opiera się on przede wszystkim na ćwiczeniach kardio, jeśli jednak poprosisz o to swojego trenera personalnego – z pewnością udzieli Ci on wskazówek odnośnie siłowego treningu w plenerze.

Znajdź trenera personalnego w Warszawie

Twoje zdrowie i życie nie będą czekać – nie ma zatem sensu czekać do nowego roku, aby rozpocząć swoją przygodę z siłownią. Trener personalny jest w stanie bardzo pomóc zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym osobom. Musisz wiedzieć, że jego pomoc nie ogranicza się wyłącznie do konstruowania planu treningowego, pracy nad techniką i obserwacji.

Trener osobisty nieustannie będzie Cię motywował do działania – wie bowiem doskonale, że determinacja i wytrwałość są kluczowe dla powodzenia treningu. Wykonywanie ćwiczeń z opiekunem niemal zawsze daje lepsze efekty, niż robienie tego we własnym zakresie. Dzięki asyście trenera personalnego jesteś w stanie uzyskać najlepsze możliwe efekty w jak najkrótszym czasie.

Interesującą propozycją jest również trening w plenerze – który pozwala Ci zaczerpnąć świeżego powietrza i spędzić aktywnie czas. Opiera się on przede wszystkim na ćwiczeniach kardio, jeśli jednak poprosisz o to swojego trenera personalnego – z pewnością udzieli Ci on wskazówek odnośnie siłowego treningu w plenerze. Znajdź trenera personalnego w Warszawie Twoje zdrowie i życie nie będą czekać – nie ma zatem sensu czekać do nowego roku, aby rozpocząć swoją przygodę z siłownią. Trener personalny jest w stanie bardzo pomóc zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym osobom. Musisz wiedzieć, że jego pomoc nie ogranicza się wyłącznie do konstruowania planu treningowego, pracy nad techniką i obserwacji. Trener osobisty nieustannie będzie Cię motywował do działania – wie bowiem doskonale, że determinacja i wytrwałość są kluczowe dla powodzenia treningu. Wykonywanie ćwiczeń z opiekunem niemal zawsze daje lepsze efekty, niż robienie tego we własnym zakresie. Dzięki asyście trenera personalnego jesteś w stanie uzyskać najlepsze możliwe efekty w jak najkrótszym czasie.